WeHope : ikzelf heb dat ook gehad bij icsi 5, net hetzelfde als jij, ook nog 2 dagen pil nemen en toch al maandstonden die doorkwamen. Ik heb dan naar de gynaecoloog van wacht gebeld om te horen of dit normaal was, en toen zei hij dat dit geen kwaad kon... Dat dat af en toe kan gebeuren... Dus zou me geen zorgen maken.WeHope schreef:Help, kan iemand mijn lichaam terug even op het juiste pad zetten? Ik moet vandaag en morgen nog de laatste pillen van mijn pilstrip nemen en toch heb ik al wat bruinverlies... Had het de voorbije dagen al willen merken (hoofdpijn en zo wat menstruatieachtige buikpijn) pffff
Hier heeft gisteren mijn vriend de eerste puregonspuit gezet... Ik dacht het zelf te proberen met de pen, maar ben daar echt geen goei voor om bij mezelf spuiten te zetten... Dus mijn vriend doet dat telkens, wel wennen, is precies totaal andere handeling dan gewone spuit. Op naar de volgende!

