rode 'vlekjes' na ABkuur

Plaats reactie
clau
Berichten: 1171
Lid geworden op: 9 april 2010, 13:00

rode 'vlekjes' na ABkuur

Bericht door clau » 13 maart 2012, 18:50

mijn dochtertje heeft begin februari een 2de ABkuur gehad (1E was in december)
Sinds ze de AB gekregen heeft staat ze vol met rode plekjes (lijken op miniscule bloedvlekjes)
het is begonnen met wat vlekjes op haar enkeltjes. een paar weken later blijven er overal plekjes bijkomen, het meeste in haar gezichtje.
2weken geleden heb ik haar meegenomen naar de huidspecialist. zij zei dus dat het van de AB is.
als het eind april niet weg is moet ik terug want dan zou ze een bloedonderzoek doen.
heeft er nog iemand dit voorgehad bij haar kindje? hoelang blijven de plekjes en zie je er later nog wat van?

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 14 maart 2012, 12:41

Laat dit zeker goed opvolgen. Het kan zijn dat je kindje allergisch wordt voor penicillines en dat kan soms zeer erge reacties geven. Zoveel mogelijk ab mijden zou ik zeggen!

clau
Berichten: 1171
Lid geworden op: 9 april 2010, 13:00

Bericht door clau » 14 maart 2012, 22:33

pelkie: doe ik zeker want ik blijf er toch nie gerust in.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten