Pagina 1 van 1
Hoe omgaan met bijwerkingen van utrogestan
Geplaatst: 25 december 2012, 23:40
door Dromertje_Elke
Heeft iemand tips hoe je omgaat met die 'valse' zwangerschapssymptomen afkomstig van utrogestan? Ik hou het niet van de pijn in mijn borsten, ben nochtans maar dag 5 na tp, dus nog geen echte symptomen mogelijk. Ik kan amper slapen, telkens ik draai heb ik last. Hierdoor zijn die wachtweken nog verschrikkelijker dan vroeger (IUI's zonder utrogestan)...
Helpt daphalgan?
Geplaatst: 26 december 2012, 2:56
door indirah
Heb al 9 TP's gehad en weet nog steeds niet hoe ik met die valse bijwerkingen om moet gaan.
Ik dacht laatst er serieus over om me te laten hypnotiseren zodat ik twee weken dacht dat ik n man was of zo om die tijd door te komen.
Dus mocht daphalgan helpen, dan hoor ik het graag.
En verder: sterkte! De tijd gaat uiteindelijk altijd verder!
Geplaatst: 28 december 2012, 11:14
door Dromertje_Elke
We zijn nu exact 1 week na de tp en dus ook 1 week utrogestan genomen.
Sinds gisteren heb ik geen last meer, nix! Is dat goed of slecht

?
Geplaatst: 28 december 2012, 11:21
door Syfke
Geen idee, de bijwerkingen waren wellicht van de pregnyl/utrogestan, waar het lichaam nu aan gewend is. Dat is bij mij ook altijd zo...
