Pagina 1 van 1
suprefact & nurofen
Geplaatst: 9 maart 2011, 14:29
door skiwi
Ik ben sinds zaterdag een 2-tal nurofens per dag aan't nemen bovenop de suprefact om de 3uur wegens 38° koorts.
maar nu merk ik wel dat ik na het snuiven van de suprefact een beetje draaierig ben ...
Zou dat nu kunnen liggen aan het feit dat ik nurofen neem, want daarvoor had ik er eigelijk geen last van?
'k weet het, om zeker te zijn zou ik dan naar gyn moeten bellen, maar zolang het niet al te erg is, wacht ik welaf, moet maandag toch langs CRG om te beginnen met menopur.
Geplaatst: 9 maart 2011, 19:03
door Lien1010
Hey skiwi,
Ik vind het wel vreemd dat je Nurofen moet innemen. Had je de vorige keren ook koorts tijdens de behandelingen? Ik zou inderdaad wel de dokters aanspreken hierover. Zelf heb ik ook Suprefact gebruikt en was er ook telkens draaierig en vermoeid van, maar had geen koorts. Iedereen reageert natuurlijk wel anders op de medicatie. Veel succes verder!
Veel liefs,
Lien xxx
Geplaatst: 9 maart 2011, 21:46
door Noa09
Hoi Skiwi,
Neem anders eens Dafalgan Forte ipv Nurofen tegen de koorts?
Ik moest driemaal daags snuiven en was na de tweede keer snuiven/dag enorm draaierig, echt 'zat'.
Noa09
Geplaatst: 12 maart 2011, 20:04
door skiwi
Lien1010 schreef:Hey skiwi,
Ik vind het wel vreemd dat je Nurofen moet innemen. Had je de vorige keren ook koorts tijdens de behandelingen? Ik zou inderdaad wel de dokters aanspreken hierover. Zelf heb ik ook Suprefact gebruikt en was er ook telkens draaierig en vermoeid van, maar had geen koorts. Iedereen reageert natuurlijk wel anders op de medicatie. Veel succes verder!
lien ... MOETEN nemen is veel gezegd, heb dat genomen omdat ik koorts had (en nee, geen dokter geraadpleegd), na 3 dagen ben ik overgeschakeld op dafalgan, dat 1 dagje genomen en sinds dan was het over.
en die koorts en dergelijke is geen gevolg op de suprefact hoor, maar dat is gewoon klein griepje waarschijnlijk dat opgekomen is.
enfin, ondertussen ben ik er volledig door, maar die duizeligheid is wel gebleven .....
i blame it on the suprefact ..
maandag start met menopur; zal het dan wel eens vragen